Kas yra Vilniaus lopšelis-darželis „Sveikuolis“?
Tai yra vaikų darželis Vilniuje, kuris padeda vaikams augti ir mokytis. Darželis buvo atidarytas 1980 m. ir nuo 1999 m. vadinamas „Sveikuolis“.
Kokios grupės yra darželyje?
- Vaikai nuo 1,5 iki 3 metų.
- Vaikai nuo 3 iki 6 metų.
- Vaikai nuo 5-6 iki 7 metų.
Kada darželis dirba?
Darželis veikia nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 7.00 ryto iki 18.00 vakaro.
Kaip vyksta ugdymas?
Vaikai mokosi rusų kalba. Nuo 2024 metų rugsėjo vyksta dvikalbis ugdymas (lietuvių ir rusų kalbomis) vaikams nuo 1,5 iki 3 metų.
Papildomos veiklos:
Anglų kalba, šokių, dailės, karatė, futbolo būreliai.